Whistleblower-sagshåndtering
- En ting er at modtage en indberetning, noget andet er, at håndtere den
Professionel Håndtering
Hos TrustCulture er vi eksperter i at navigere gennem det komplekse landskab af whistleblower-sager. Vi sikrer, at dine indberetninger behandles med den største sikkerhed og fortrolighed, samtidig med at vi skaber et trygt miljø for alle involverede parter.
Vi hjælper
organisationer med at håndtere indberettede sager uagtet indhold.
Hvorfor vælge TrustCulture?
Kombineret Team
I har mulighed for at få hjælp gennem vores juridiske eller vores psykosociale eksperter, afhængigt af jeres behov.
Psykosocial
indsigt
Vores Erhvervspsykologer har indsigt i de psykosociale dynamikker, der kan påvirke både indberetteren, den indberettede og hele organisationen.
Samarbejde
og fortrolighed
Vi arbejder tæt sammen med jeres organisation for at sikre en tryg og fortrolig løsning.
Hvordan kan vi hjælpe?
✓ Håndtering af alle typer indberetninger: Uanset indholdet af indberetningen, sikrer vi en grundig og professionel behandling i samarbejde med jeres interne enhed.
✓ Styrkelse
af interne ordninger: Vi har særligt specialiseret
os i små- og mellemstore virksomheder, som ikke altid selv har de fornødne
kompetencer internt i huset til håndtering af sagerne.
✓ Risikomekanismer: Vi forstår de risici, der kan opstå og tilbyder derfor forslag til indsatser, som ser organisationen som et hele, både i nutid og fremtid.
Vi
har solid erfaring med håndtering af sager, som omhandler dårligt psykisk
arbejdsmiljø. Hvordan sagen håndteres, er afgørende for udfaldet.
Sådan bestiller du vores Konsulentydelser
-Vi har gjort det nemt og overskueligt. Se vores enkle proces herunder
1. Indledende Kontakt
Start med at kontakte os via vores hjemmeside, telefon eller e-mail for at høre mere om vores konsulentydelser og hvordan vi kan hjælpe jer.
2. Behovsafdækning
Vi tager en dialog med jer for at forstå de specifikke behov. Dette sker typisk gennem et fysisk eller online møde.
3. Tilbudsgivning
På baggrund af vores samtale udarbejder vi et skræddersyet tilbud, som indeholder pris, tidsramme og detaljer om de ydelser, vi leverer.
4. Godkendelse af Tilbud
Når I har gennemgået og er tilfreds med tilbuddet, godkender I det ved at underskrive kontrakten elektronisk eller fysisk.
5. Planlægning og Forberedelse
Efter godkendelsen planlægger vi sammen det videre forløb, herunder tidsplan og eventuelle møder.
6. Levering af ydelse
Vi udfører de aftalte ydelser som planlagt.